keskiviikko 14. elokuuta 2013

.....

moi kaikki lukiat ja muutkin hiipparit jotka kattoo meidän blogia! Eli...........mä en oo ite 1D fani mutta arvelen että nää kiinostaisi teitä fanejmiss mixissä luki näin: 'tänä syksynä hemmotellaan One Direction fanien näkö-,kuulo-, maku- ja tuoksuaisteja. Bändin ensimmäinen, tytöille suunnattu our Moment -tuoksu lanseerataan Lontoon Harrodsin tavaratalossa 25. elokuuta. Se tulee suomeen 9. syyskuuta ja sen tuoksu on marjojen ja kukkien sekoitus asiasta voitte lukea enemmän tämän kuun miss mixistä ja on myös 1D karkit eli käykää ostaa miss mix! Ja tssä on kuva 1D:n kilpailijoista joittenka nimi on Union j kumpi on parempi?!!!

t:roosa xoxo love ya!

maanantai 12. elokuuta 2013

moi

MOI! tänään alko koulu........ja anteeksi että en ole kirjoitellut pelasin viikonloppuna sly 4. NIIN siis alko koulu lukkari on täyttä......! Käyn kuutos luokkaa inkan kaa no eipä tässä muuta. T:ROOSA XOXO LOVE YA!

keskiviikko 7. elokuuta 2013

ostin

moi mä olin eilen inkan kaa kylällä niinku tiiättekin jo, mutta nää mä ostin trikootoppi, pinkki pyyhekumi ja söpöjä kumeja ei tollasii niin kuin kuvassa vaan vähän erillaisia  ja vielä pinkkejä ruutuvihkoja. Sitten vielä bb voidetta ja wipseja mitä nyt olikaan XD!




T:ROOSA XOXO LOVE YA!

tiistai 6. elokuuta 2013

Kylällä hengailuu c:

Moikkaa:D ollaan nytten Roosan kanssa kirjaston koneilla, just tultiin sieltä tanssi leiriltä;D kohta mennään tonne kylälle vähä kauppoihin:) terkuin Inka;) love ya!

sunnuntai 4. elokuuta 2013

Moroooo, Inka tääl;D aattelin nyt postata vaa tästä päivästä vähä et mun kaveri oli mun luona yötä ja oltii kahestaa tääl ja katottii vähä american horror storyy ja carrien päiväkirjaa:D eilen kymmenen aikoihin siis.. ja sitten tänään käytiin tossa uimassa aamupäivällä ja nii. Huomenna sitten tanssi leirille ton Roosan kaa ja sit yks muu kaveri, kuviaki saattaa tulla. Ainiin.. illemmalla aattelin lakkailla vähä kynsiä, niin siitä sitten kuvia, ja ehkä ostospostaustakii:) mut nytten moikka♥ xxxx
tuossa kuva poikien keikalta, sellanen tilanne että Harry pieras, sitten kaikki pojista kuuli sen ja Niall oli just juomassa vettä ni sitte Niallilla purskahti ne vedet suusta ja Zayn ja Louis näköjää kans repes, mutta Liam:3 oli pakko laittaa tää:o

lauantai 3. elokuuta 2013